Termeni de livrare și plată

Termeni de livrare și plată


1 Metode de plată

Pentru livrarea în România, oferim următoarele metode de plată:

Plată în numerar (curierului la livrare) – Plata se face la livrare, fie către curier, fie la biroul de livrare.
Plată cu card de debit/credit online.

Cum se plătește online? – Alegeți metoda de plată cu cardul, apăsați butonul „Continuă”. Trimiteți comanda și se va deschide o fereastră nouă în care puteți completa detaliile cardului. Pentru a finaliza corect tranzacția, trebuie să furnizați codul cardului de credit/debit (toate cele 4 cifre de pe fața cardului, fără spații), detaliile de expirare și ultimele trei cifre tipărite pe partea din spate a cardului, împreună cu semnătura.

Tranzacția va fi confirmată prin emailul din contul dumneavoastră de client. În cazul în care plata nu a fost efectuată, veți primi un email pentru a reîncerca. borner.bg utilizează operatorul de card VPOS (pentru a garanta securitatea tranzacțiilor). Sunt acceptate cardurile de credit și debit emise de VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD. Tranzacțiile se efectuează în BGN.

Atunci când se utilizează VPOS, procesarea plății datelor cardului dumneavoastră se face numai și exclusiv de către serverul VPOS, borner.bg nu gestionează și nu procesează datele referitoare la cardul dumneavoastră de credit sau debit.

Plata în numerar la livrare – Plata în numerar la livrare prin mandat poștal –

Compania a încheiat contracte cu compania de curierat „DPD” pentru plata serviciului în numerar la livrare cu mandat poștal pe teritoriul Republicii România.

Când plătiți în numerar la livrare, se utilizează un Mandat Postal (PMP). Clientul plătește prețul final al comenzii curierului. Clientul primește un document de la o companie de curierat, în calitate de operator poștal licențiat pentru efectuarea transferurilor poștale de bani în sensul Legii Serviciilor Poștale. Clientul trebuie să păstreze un document care să servească drept dovadă a plății efectuate, în loc de bon fiscal*.

*Temelii reglementare pe baza cărora nu este necesar un bon fiscal la plata prin mandat postal: Ordonanța nr. H-18 /13.12.2006

Veți primi automat o factură pe email după ce aceasta a fost procesată. Pentru probleme și întrebări, ne puteți contacta la adresa info@borner-germany.ro.

2 Livrare

În funcție de dorințele clientului, livrarea va fi realizată prin intermediul DPD RO sau FAN Courier.

Toate produsele sunt trimise prin centrul nostru de expediere ”

Toate produsele sunt trimise prin intermediul centrului nostru de îndeplinire a comenzilor

„NextLevel Exporess Logistics”

Depozit și logistică: Regiunea Sofia, Zona Economică, Strada „Okolovrasten pat” nr. 712

NextLevel Exporess Logistics

Posibilitatea de a verifica expedierea înainte de livrare

Posibilitatea de a verifica expedierea înainte de plată este un serviciu valabil pentru toate produsele oferite și livrate de borner.bg. Vă oferim dreptul de a verifica că primiți exact ceea ce ați comandat pentru a evita returnarea unei comenzi greșite.

Serviciul include și verificarea integrității expedierii, adică aveți oportunitatea de a examina produsul în căutarea semnelor de impact, zgârieturi și alte deteriorări externe vizibile. Dacă observați că produsul nu este în stare bună, puteți anula comanda. În cazul în care ați optat pentru plata în numerar la livrare (plată în numerar către curier), nu trebuie să plătiți suma corespunzătoare. Dacă ați plătit direct online cu cardul de credit/debit, vă vom returna banii prin transfer bancar în aceeași cont de la care s-a făcut plata, după ce expedierea a fost returnată și verificată de către noi.

Taxe de livrare
Prețul final al transportului este determinat de destinația produsului, fie că va fi livrat la o adresă de birou sau la o adresă de domiciliu.

Livrare gratuită pentru comenzi de peste 350 RON

Toate comenzile sub 350 RON beneficiază de o taxă de livrare regulată de 22 RON.